åhoj

update kommer snart.
när jag har fått en vardag att falla tillbaka på.
då ska jag berätta för er små barn!
om lägenhetsvisningar hos ryska horor,
om hur man klarar sig på ensam hand utan mobil,
om hur man skaffar svarta jobb,
om massa mer saker som jag inte hinner skriva upp för nu ska vi gå från starbucks (där vi snyltar internet och laddar ner det nödvändigste) för vi sitter precis under en fläkt och har suttit här i två timmar och fryser arslet av oss så ska ut till den 16-gradiga värmen på gatan istället okej det var allt så länge auf wiedherzen

Kommentarer
Postat av: Montana

ojojoj jag kan knappt hålla mig. Det bästa tänkbara har ändå redan hänt, montana tittar crap-bloggen varje dag, typ, sen kommer ett upplägg där det står att ett riktigt upplägg kommer snart... crap är vad det är och vad det heter

2010-10-03 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0