rektum

För några dagar sedan så var som vanligt den lille herr Alvarsson på besök här i mitt hem. Enligt tradition så flängde han runt som vanligt mellan skafferi, kylskåp, popcorngömman och tv-skärmen.
Jag kommer för tillfället inte ihåg exakt hur det gick till, men plötsligt har gossen ett gigantiskt hål i sina kalsonger, precis i lagom höjd för att synas över byxkanten och även avslöja en ohälsosamt stor del av hans bakdel.
Så att säga.

Detta var ju i sig inget som kan betecknas som särskilt oväntat eller spektakulärt, när det nu handlade om Alvar Jr.

Nä, det jag kom att tänka på, och som jag tänkte dela med mig av var ett par trosor som jag fick äran att beskåda för ett tag sedan.
I London närmare bestämt.
På Primark ännu närmare bestämt.
Så här såg de ut för att vara exakt:



Detta är alltså baksidan på trosan.
Där kan man ursilja ett hjärta.
Ett väldigt transparent hjärta.

Ni kan ju själva fantisera om vad som kommer bli motivet i den här gulliga ramen.

Om man till exempel mot all förmodan och alla odds skulle behöva böja sig ner någon gång.

Just det.


Kommentarer
Postat av: Ellen

hej gottegrisen!

det går så bra så med hdmt.net och tvshack.net, ett gott samarbete förlänger livet.

ps jag tror mig veta att jag är några avsnitt före dig så watch out, rätt vad det är så avslöjar jag något du inte vill veta.

oki?

2010-05-11 @ 17:04:10
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0