hehehehe

Blev ombedd av min kära moder, även kallad Märren på senare dagar, att springa ut och rädda ett antal klädesplagg från torklinan då ett föga otippat regn närmade sig.
Snabbt som vinden sprang jag över gräsmattan.
En viss dos adrenalin pumpades genom mina ådror till följd av den frustration jag oftast känner när man får en sådan här order.
Vad jag inte visste var att adrenalinet snart skulle ersättas av små lyckliga endorfiner.

Tha-Daaah!



En, två, eller kanske tre fåglar hade bajsat på Ellens tröja.

Gött!


Ta inte illa upp lilltjejen, jag hade blivit lika glad om det var på någon av övriga famlijemedlemmars tröja som bajset hade uppenbarat sig.


Kommentarer
Postat av: bezt

hahahahah jag har den tröjan på mig... har inte märkt detta :/

2010-05-25 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0