gz linn1

Jahaja, då var det ju så nu att jag fyller 20 år idag (igår).

Har allså köpt min sista folköl för ett bra tag framåt förhoppningsvis (visserligen är de himla fina och har räddat mig många gånger då jag varit i nöd).

Var på systemet för första gången idag, var nervös som en räv i gryningen.
Darrade lite på handen när jag kom ut från lokalen till och med.
Men med Lina (m fl) vid min sida så klarade jag biffen.

Så nu var den här dagen slut.
Aldrig mer tonåring.
Halvvägs till 40.
Sweet.

Eftersom Felix har glömt en snusdosa här så verkar det som att ödet vill att jag firar de sista ögonblicken av den här dagen med mig själv, tar alltså en snus nu.



Sen säger vi godnatt.


Kommentarer
Postat av: malin

uppdatering, Tack !

2010-03-09 @ 01:27:05
Postat av: johanna

gulligt att jag får vara "m.fl.", sött

2010-03-11 @ 00:21:00
URL: http://sundayrockstar.blogg.se/
Postat av: Felix

du må aldrig mer vara barn ir tonåring men du får aldrig tappa dinosaurien inom dig linnea!!

hoppas snusen smakade!;)

2010-03-12 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0