you go girl

Efter en fin festafton i Halmstad börjar det spåra lite fram på småtimmarna.

Johan är uppstirrad som vanligt, och eventuellt så är han även lite frustrerad över att ha blivit utan någon brud under kvällen.
Hur som helst så får han för sig att bevisa för mig hur lätt det skulle gå att våldta någon.
Han böjer ner huvudet, och fäster sin målmedvetna blick på mig.
Sakta men säkert börjar han röra sig mot mig medan han utför något som troligtvis ska likna nån slags porrig/förförande dans.
Till slut står han precis framför mig, och höjer armarna i luften innan han ska grabba tag i mig.

Då tar jag tillfället i akt och riktar ett vänligt men bestämt knytnävsslag mot hans arma pung.

Sedan var den demonstrationen över:





(För den som blev fundersam så ska jag såklart tillägga att den lille gossen inte var seriös med sina våldtäktstankar. Han skulle aldrig vilja, eller för den delen kunna göra nåt så ondskefullt.)


Kommentarer
Postat av: JOHAN

hahaha tönt

2010-07-20 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0