svettig zsituatsion

(detta inlägg skulle publicerats igår/förrgår då det rådde ca 34 graders värme, fyi)


Jag svettas.

Hämta posten, - svettas.
Borsta tänderna, - svettas.
Plugga i en kontakt, - svettas.
Sova, - svettas.
Dricka kaffe, - cpsvettas.

En av de mest störiga konsekvenserna av allt detta svettande är att fingret klibbar fast lite lätt på datorns pekplatta, så att det blir väldigt dåligt glid. Ungefär som att åka skidor på gräs.

Fick ett mejl från fotbollstränarna med en bifogad fil som var döpt till sommarträningsschema.
Gudars skymning i helvetet.
Pfft.!
Skickade vidare det direkt till Skräppost istället för Borttaget.

Bevittnade för en stund sedan hur lillebrorsan efter en lång tids tjat tog saken i egna elvaåriga händer och skaffade facebook. Där han angav 1988 som födelseår.

För övrigt så är jag hemkommen från en fantästisk vistelse i Schmögen (eller Kungshamn som vi egentligen bodde i). 12 stycken mer eller mindre konstant dryla personer i ett fett trevåningshus som spökar lite smått, kan inte tänka mig en bättre kompensation för Hultsfred faktiskt. Återkommer senare med ett inlägg tillägnat våran kära citatlista.

Eftersom bilderna inte kommer att visas upp för allmänheten än på ett tag så bjuder jag på några av mina personliga favoriter till att börja med.




Orkade bara ladda upp en favorit.
Tillägnad Henrigd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0