f y i

Med anledning av ett antal påpekanden från diverse läsare angående nedanstående inlägg så känner jag att jag måste förtydliga mig lite.

Anledningen till att det var kallt i huset är alltså att jag bor i ett hus som värms upp med hjälp av en vedpanna. Som man måste elda i med jämna mellanrum.
Jag vet att jag borde ha tänkt på det innan, ni dagens ungdomar har väl knappt sett ett vedträ ens. Ni med era ipods och tamagotchis...
Denna vedpanna hade jag i vilket fall inte ägnat en tanke åt.

Nu har i alla fall normal temperatur infunnit sig igen och alla är nöjda.
Mitt immunförsvar verkar visserligen ha tagit stryk under natten, det bränner lite lätt i halsen och mitt huvud känns tyngre än vanligt.

Men jag är nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0