med hopp om en ljusare framtid

Jag sitter nu här i min säng och funderar lite.
Bland annat funderar jag över vRFÖR jag kommer åt den där jävla caps lock-knappen 24/7 nu för tiden? :@
Sedan funderar jag över framtiden och liknande ångestladdade/hoppfulla gåtor som brukar dyka upp innanför mitt osymmetriska kranium.

Efter en stund dyker "crapet" upp i tankebanorna också.
Under den senaste tiden har det känts som att vi har något otalt mellan oss, crapet och jag.
När folk har bett mig att uppdatera så får jag bara en känsla av olustighet och ovilja.
Ungefär samma känsla som man fick när man var liten och blev tvingad att leka med en unge man inte gillade (ta inte illa upp Johan).

Jag har helt enkelt inte haft något vettigt att skriva om (om nu det jag skrivit tidigare kan definieras som vettigt). Så idag funderade jag på varför inspirationen har försvunnit lika spårlöst som judarna tydligen gjorde under andra världskriget.

Och så, när jag tittar upp från skärmen och vänder blicken mot öster, så hamnar min julgran i blickfånget.

Jag gillar inte det jag ser.

I början älskade jag den, den spred glädje och julstämning osv.
Men nu liknar den mest en avdankad gammal kärring.
Den stör min vanliga sinnesstämning, som är en viktig bidragande faktor till mitt bloggande.

Så idag åker fanskapet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0