harrys, -har gjort det igen

Då var det söndag igen alltså. Livet bara springer iväg från oss alla, det är ni medvetna om hoppas jag.
Helgen spenderades till viss del på Harrys, ett beslut som kan ifrågasättas starkt så här med facit i hand. Stället har visserligen levt upp en hel del under den senaste tiden, så vi ska inte känna oss alltför naiva för att vi gick dit.
Denna afton var det dock lika dött som på en solig dag i Sahara / en blåsig natt i Sibirien / en vanlig dag på bloggafan.
Det hela blev ju inte bättre av att jag lämnade kontokortet hemma och hade blott två tjugolappar att livnära mig med under kvällen. Även Sara var utan likvida medel och därför, efter en stunds överläggande, belsutade vi att vår enda utväg var att bli bjudna på en drink eller två.
Detta beslut visade sig såklart vara lättare sagt än gjort.
Jag vet inte om det berodde på att vi helt enkelt är vargfula, eller att det möjligtvis bara stod tre-fyra pers vid baren, men den enda som gav oss någon form av uppmärksamhet var en herre i 25-årsåldern som med 90 % säkerhet led av downs syndrom.

Nog om Harrys och andra ytligheter.

Just i detta nu så sitter något fanskap och loggar in på mitt msn-konto på en dator som är döpt till "Gammal", jag skulle uppskatta ifall denna någon gav sig till känna inom kort, för detta känns jädrigt obehagligt.

(Ifall någon klickade på länken vid ordet "vargfula" och på så vis kom fram till fittkramp.se, så vill jag bara informera om att det är en för mig tidigare obekant hemsida. Jag googlade bara på vargful, och slussades därefter vidare till detta pubertetsnäste. Jag ska dock inte döma ut den här sida ännu, den kan ha potential till att vara underhållande, vilket ska kollas upp; nu.)

(Har nu kollat upp fittkramp.se, och kan meddela att det var, med vissa få undantag, inget annat än ett pubertetsnäste. Som jag trodde.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0