allt var inte bättre förr,

men en del saker var ju trots allt det.

- Miljön
- Andelen arbetslösa
- Skolmaten
- Det allmäna hälsotillståndet
- Johans skämt (nä skämt å sido, de är fortfarande helt okej.)
- Hastighetsgränsen på vägen till Hånger
- Johans lever
- Bloggafan
- Världsekonomin
- Harrys (sedan i fredags)
- Knappnytt

Med anledning av den sista punkten så lägger jag upp följande gamla knappnyttsklipp, så att de som inte redan sett dem kan få ta del av härligheten.

Till att börja med så har vi det klassiska fjortisklippet:
(Det är ok att hoppa över sången i slutet av filmen om ni har ont om tid (HAH), den är inte så givande.)





Sedan kastar vi oss vidare till klippet angående valet, där partierna presenteras på ett klarsynt sätt. Även här kan ni ignorera sången i slutet:




Det här var alltså ett litet smakprov på forntidens borttappade glans.
Visst, ibland får saker och ting sina små uppsving, så titta på fler klipp om det föll er i smaken.
Gå på Harrys igen om ni har lust, det kan alltid överraska positivt.
Men vem är väl jag att uttala mig egentligen?
Ingen.
Så nu kniper jag min käft för idag.


Kommentarer
Postat av: Gissa

Tjenis :) hittar du pa for lurigheter nu fortiden gosis? jag ska inte avsloja vem jag ar, det far du gissa hehehehehehe ne men kan valla ge en liten ledtrad... ehh det ar jag HANNA PEZZZ love yah

2010-01-15 @ 05:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0