fulast.se

Kom precis hem från en slow motionresa, streckan Värnamo-Hånger i 40 km/h pga den fruktade snöstormen. Det var slirigt, det var slaskigt, vindrutetorkarna fuckade sig, snön yrde, det var allmänt pissigt.
Väl hemma på uppfarten när man kände sig någorlunda i tryggt förvar, så dyker såklart ödet upp och sticker kniven i ryggen på en.
10 meter från garaget kör jag fast.
Backar. Gasar. Slirar. Spinner. Backar. Tar fart. Gasar. Spinner utav helvete. Backar. Är nära på att backa in i en annan byggnad. Gasar. Spinner. Ger upp.
Går ut och hämtar en snöskyffel.
Skottar lite framför däcken, skottar lite på de ställen jag slirat, skottar lite här, skottar lite där.
Gasar spinner slirar backar gasar några gånger till innan jag ger upp.
Vill bilhelvetet stå ute i snön så är jag inte den som är den som har tänkt hindra de planerna.


Detta var egentligen inte det jag hade tänkt skriva om, det kom med som en liten bonus nu när det ändå hade inträffat. Det som jag egentligen hade på hjärtat är följande;
Ni vet ibland hur man kan få ett litet olustigt sting av obehag när en kamera befunnit sig i ett sällskap under en kväll. Man vet att personen i fråga förr eller senare kommer att lägga ut bilderna på facebook eller annat mer eller mindre offentligt ställe. Det finns ju alltid en risk att man blir taggad på en bild där man ser ut som en kattröv, och visst, det är egentligen inte så farligt. För folk vet ju ändå hur man ser ut. Och det har aldrig skadat att bjuda lite på sig själv. Men jag brukar ändå rensa bort några taggar då och då som jag anser att jag själv och världen i övrigt klarar sig bättre utan.
Hur som helst, i fortsättningen kommer jag aldrig att behöva känna detta lilla sting av olustighet, för jag blev för några dagar sedan taggad på en bild som aldrig kommer att kunna överträffas i fulhet. Därför sparar jag denna tagg, i vetskapen om att det kan aldrig bli värre.

http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=4458301&id=706003161 

That's it.
Nu kan jag känna mig trygg.

(Är ganska övertygad om att de övriga medverkande i albumet känner lite på samma sätt.)


Kommentarer
Postat av: pandan

hahaha. de albumet tittar jag på när jag känner mig ful............................ne, men när jag har tråkigt :D

2010-02-04 @ 21:15:59
URL: http://goingforthegold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0