in my face

Ni som är någorlunda trogna läsare vet vad almenackeincidenten här hemma handlar om.
Någon ritade en gris på min spalt, jag trodde det var Hannes, hämnas genom att rita en fuck youhand (med sex fingrar jag vet det eftersom en djärv Anonym person påpekade detta lilla snedsteg med illa dold ivrighet), samt ett porträtt av Adolf Hitler, sedan visar det sig att det är Ellen som ritat grisen från början, och ja, det hela spårade lite.

Men!, tänkte jag, här är vi inte långsinta.
Jag begravde incidenten och gick vidare med mitt liv.
Tills för någon dag sedan.
Då var jag tvungen att gräva upp det gamla incidentkadavret, ty någon annan hade inte gått vidare med sitt liv.

Givetvis ville den oskyldigt bestraffade lille gossen ha revenge.
Ack så dumt av mig att inte räkna med detta.



Nej, det är inget konstverk direkt, men nog är det en snopp alltid.

Det är dock inte helt utan stolhet jag betraktar detta illdåd.
Jag ser stor potential i denne lille gosse.
Han kommer att bli en bra grabb.


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAAHAHAH fyfan va sjukt. gillar detta linnea.

2010-02-08 @ 23:39:22
Postat av: ellen

jag skulle inte kalla det behov direkt.



ps. du borde nämna att dicken är gjord med rödglittrig penna, det blir lite mer top noch över det hela då.

2010-02-09 @ 16:35:10
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0