spela nu om du kan ditt lilla kräk



Jag hittade den jäveln! HA!
Lämnar fönstret öppet medan jag käkar middag.
Berättar under middagen om hur jobbig den här gudsförgätna varelsen har varit.
Kommer upp på rummet igen och ser plötsligt den äcklige fan sitta på min byrå.
Jag avger ett skärande primalskri fyllt av rädsla, vrede och hämnd, och går sedan för att hämta första bästa flugsmäck.
Måttar ett, två, tre dödliga slag mot lille Mengele.
Sedan skulle han aldrig mer behöva gnida sina överdimensionerade fula bakben mot varandra igen.


Kommentarer
Postat av: mimmi

och jag som inte ens fick plåga två getingar i fred!

2010-08-09 @ 18:39:53
Postat av: Johanna

Oj, vilken bild! haha

2010-08-09 @ 18:51:43
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: linn1

mimmi lilla, kommer du ihåg mitt argument? "vad har de gjort mot dig?" (inget), och kommer du i det här fallet ihåg vad syrsjäveln hade gjort mot mig..

2010-08-09 @ 20:07:50
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0