HELL-VETE

Här kommer en liten kortfattad, dyster lägesrapport:

Det finns inte en enda liten själ i hela socknen som kan tänka sig att hoppa in och jobba åt mig på lördag.
Därför kan jag inte åka på Way out West.
Därför kommer jag säkerligen gå ut i Värnamo på fredag.
Och då kommer jag dessutom att få jobba bakis på lördag.

Jag har bränt mig idag.

Jag ska snart betala in en smaskig förseningsavgift till skatteverket på 1000 riksdaler.
Robin Hood, vart fan är du när man behöver dig? (Det är räven jag menar, den enda äkta Robin Hood.)
Dessutom hinner jag eventuellt inte skicka in löneunderlaget i tid, vilket resulterar i att lilla, jävla Linnea står delvis utan lön den 25e.

Det är fan getingar och insekter överallt.
Hela tiden måste man vara på sin vakt och vara beredd att fly eller fightas.
Till exempel så svalde Felix eventuellt en geting idag.

Och i detta nu sitter det två flugor och pökar 30 cm till höger om mig.

FAN.


Kommentarer
Postat av: paddy

du gör mig lycklig. :)

framförallt för att jag inte var den enda som inte deklarerade i tid!

2010-08-13 @ 00:52:12
Postat av: ellen

angående sieg hiel, du borde verkligen ändra dina preferenser

2010-08-13 @ 09:43:55
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag ska göra det till din bästa jobbardag EVER!

2010-08-13 @ 15:35:18
URL: http://sundayrockstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0