komplettering till "miserabelt"

Med hänvisning till föregående inlägg så inträffade följande vid middagsbordet idag:

Pappa: Du hade lite problem inatt föstod jag? Hehe..
Jag: Mm det förstod du va... Jag fattade väl att du låg vaken och hörde när jag bankade på dörren och tänkte att det här ska hon minsann få reda ut själv..
Pappa: Hehehe! Jajjemensan...

Sedan berättar han utförligt och på pricken vad jag hade gjort för att försöka komma in, allt från när jag blev avsläppt vid huset till att jag till sist kom in genom dörren.
Varenda liten sten som jag kastade på Ellens fönster hade han hört, den gamle räven.

Det är ju inte direkt nåt mysterium vad jag har ärvt min skadegläjde ifrån ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag gillar din far skarpt. Vi borde ta en fika någon gång :)

2009-09-21 @ 19:15:33
Postat av: elz0r

kan du höra vår far säga jajjamensan? näe juste, citatfel. inte ok.

2009-09-22 @ 18:38:23
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: linn1

anton: jag ska se vad jag kan göra.

ellen: i de situationer då vår far är retligt nöjd med någon bedrift som skadat någon annan på något vis så har jag flertalet gånger hört uttrycket "jajjemensan"..

2009-09-22 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0