falukvinnan och mycket mer

Efter en kortare tids uppehåll så återvänder jag med ytterligare en tidningsartikelspekulering:



Jag kanske har en något skev verklighetsuppfattning samt en livlig fantasi, men följande bild dök i alla fall upp i mitt inre när jag läste ovanstående rubrik;



För övrigt (#1) så fick jag nyss höra en av de mest effektfulla hotelser jag någonsin upplevet;

- Låt mig va, annars börjar jag gråta.

Upphovsman: en lillebror med extremt darr på rösten och mer uppgivna ögon än vad Bambi hade när hans mamma blev skjuten.

För övrigt (#2) skulle jag vilja nominera Erik Hassle till "sveriges fulaste artist", tillsammans med Björn Afzelius, den tjocka i Lili & Sussi, samt Markoolio. (Observera att Alf Lax är för ful för den här kategorin.)

För övrigt (#3) så vill jag tacka de som hjälpt mig att återkonstruera händelseförloppet i lördags kväll, fan va kul vi tydligen hade för det mesta!

För övrigt (#4) så har jag diverse gamla hästprylar till salu (eventuellt gratis), bl a två sadlar + träns, täcken m m. Om ingen vill ha det så hamnar det på bål, så passa på för fan.

Det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: SimonPe

Jag tror inte Kjell Pe håller med dig där om All Flax

2009-09-18 @ 21:17:06
Postat av: linn1

Frågan är ju dock ifall det verkligen är "Flaxens" sköna yttre som Kjelle sätter värde på? För hans sånger skulle jag aldrig säga något ont om!

2009-09-20 @ 13:08:08
Postat av: markus anderstorpsson

Skulle eder hästutrustning möjligen fungera som S/M-utrustning till mig och min flickvän Ola? Vi söker även betsel som passar sig till Man, 20 år på knappa 100 pannor.



Tack på förhand

2009-09-20 @ 22:19:52
Postat av: linn1

hästutrustningen finns både i storlek "ponny" och "vanlig stor häst", så de skulle med andra ord vara perfekta för dig och Ola. Har även ett flertal betsel med olika styrka, de flesta passar nog till denna 20-åriga och 100-panniga man.

Hör av er snarast vid eventuellt köp!

2009-09-20 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0