alla fångas inte upp av det politiska skyddsnätet som kallas svensk välfärd

Efter att (bättre sent än aldrig) ytterligare ajjanappa-bilder dykt upp på facebook så blir jag återigen påmind om min nedre tandrad.

Nu är jag jädrigt generös ska ni veta. Jag bjuder på mig själv som aldrig förr, jag nästan säljer mig själv och bränner upp pengarna.

Varför i helvete fick inte jag någon tandställning som barn?!???
Betalade inte mina päron skatt eller?? Är det inte delvis därför vi betalar skatt i det här landet?! För att vi inte vill ha en befolkning som ser ut som fattigjonen i Lönneberga i käften??

(bilden i övrigt har inget med saken att göra, men ja, den är..skeptisk.)


Hujedamej. Nu måste jag googla bilder på människor som fått amputera bort kroppsdelar för att få lite perspektiv på mina problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0