länge leve..

...tjejer som mer än gärna ses som sexobjekt!



Nu vill jag ju inte vara den som är den, men jag hoppas att inte hennes namn är alltför verklighetsrelaterat till vad hon erbjuder för tjänster och till vilka priser.

För er som ifrågasatte om jag verkigen har kollat på klippet i fråga, alltså "En bajs korv", så kan jag berätta att det har jag. På order från brorsan och han kompis. Efteråt konstaterar jag att båda två verkar ha en humor som lämnar mycket att önska.

För övrigt så handlade klippet om en bajskorv och ett päron, och alltså inte om bajs och korv som man annars kunde förvänta sig av rubriken att döma.

MissRunk000 är alltså även en särstavare.

Sammanfattar man hennes egenskaper och färdigheter så skulle jag spontant vilja placera henne på samma nivå som plankton i näringskedjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0