hjärtskärande besvikelse

Efter att mina kära vänner som vistats här i mitt hem under kvällen har gett sig av, så slår jag på datorn för en sista rundtur på det allsmäktiga intranätet.
Datorn har använts av både den ena och den andra under kvällens gång, nämner inga namn så att ingen riskerar att komma till skada av följande text.
I vilket fall så var batteriet urladdat, och därmed så återupptogs föregeånde webbsession när jag loggade in.
Följande syn möter mig (fokusera på centrum av bilden):



Det roliga är den kombination av ord och symboler som bildar stycket;

Ett försök till reparation gjordes med det finns fortfarande ett fel.
Det går inte att kommunicera med blondinbella.se.

Inom mig så hör jag ödesmättad actionthrillermusik och vrålar fram ett slowmotion- "NNNNNNNOOOOOOOOOOOOOO!!!!" (ni vet), och fnissar lite för mig själv.

Att inte kunna kommunicera med blondinbella.se är väl förhelvete lika lite fel som 13 rätt på stryktipset.

Det lite mindre roliga men som ändå är lite småkul, är att personen i fråga som använde datorn innan den dog, utbrast med hög röst som innehöll vissa spår av frustrerad desperation:

- LINNEA!, Och varför blev skärmen plötsligt helt svart?!?!!

Inte för att jag dömer den som läser blondinkräkets blogg, nehej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0