skärselden.se


Bla bla bla, jag är dålig på att uppdatera, bla bla bla.
Jag vet.

Jag tänker dock inte ta på mig hela skulden för det.
Minst 30 % av ansvaret tänker jag skjuta över på http://blogg.he.

Kan jag hjälpa att de stänger ner hela systemet när jag är mitt uppe i skapandet av ett inlägg?
Nej, det kan jag inte.

Och ja, jag vet att jag skrev http://blogg.he.

He är landsbeteckningen för Helvetet, vilket är det enda tänkbara land där den här pissdomänen möjligtvis kan vara registrerad.



Så för att lätta upp stämningen lite här på slutet så tänker jag publicera en gammal goding, som man brukar kalla dem. Inte helt oväntat så föreställer den Johan, under en av hans glansdagar på Forsheda högstadie:



Kom ihåg Johan, 'all publicitet är bra publicitet'.


Kommentarer
Postat av: JOHAN

mm men visst skaffa nya läsare på min bekonstanad men OKEJ! :)

2009-11-26 @ 17:23:14
Postat av: linn1

låtsas inte som att du inte gillar uppmärksamheten johan.....;D

2009-11-26 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0