med anledning av föregående inlägg...

Postat av: anton the guardian

haha! killen måste ju bli helt mentalt körd i botten av denna ljuva psykiska misshandel!:) passa dig bara för honom när tiden har tagit ditt fysiska överläge ifrån dig!

2009-11-08 @ 20:22:35


...
så kan jag informera om att den bittra dagen då mitt fysiska överläge är färdigförvaltat har redan infunnit sig;

I fredags förlorade jag för första gången i armbrytning mot den lille grabben.

En del av mig dog i det ögonblicket.

Kommentarer
Postat av: anton

Det måste ha varit en bitter förlust/insikt. jag hade legat jävligt lågt ett tag framöver, utnyttjat mitt intellektuella övertag... good luck!

2009-11-09 @ 23:32:00
Postat av: johanna

jag vet hur det är. det blir bara värre tyvärr..

2009-11-10 @ 15:36:21
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0