förrädaren

Som många redan vet så har det förekommit den del action i Hånger under de senaste dygnen.

Ett gäng banditer har härjat runt i trakten.
Deras huvudsakliga byte verkar än så länge vara motorsågar, vilket skrämmer mig en aning.
Vad för slags djävulskt illdåd har de tänkte utföra med alla dessa motorsågar?
Jag har aldrig sett Motorsågsmassakern, men det faktum att filmen existerar gör att jag får onda aningar.

Men eftersom jag är en någorlunda rationell människa så faller min slutgiltiga gissning på att det är ett gäng polacker som planerar att ge sig in i timmerbranschen.

I vilket fall som helst så ligger det ju till på det viset att vi har en hund här hemma.
En ganska stor, svart, och förhållandevis respektingivande sådan.
I vanliga fall så brukar hon vara ganska så på alerten när någon eller något närmar sig huset, hon ger av ett skall eller två. Eller trettioåtta.
Men vad sa hon när tjuvarna var här och besudlade våra ägodelar och vår trygghet?

Inte ett käft.



Bella.

Hon är precis som mina nerver, - när det väl gäller så sviker dom.



Kommentarer
Postat av: ellen

hon håller på att dö, det är så.

2009-11-20 @ 19:59:14
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: hannah

håhå lilla bella där hade hon en av sina glansigaste dagar!

2009-11-20 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0