bloggarnas cancersvulst

Jag gillar inte bloggar i allmänhet.
De flesta är lika onödiga och fulla av skit som Veckorevyn eller annan valfri kvinnotidning.
Idag dog jag lite extra inombords när jag ramlade in på den här bloggen: http://dennism.se/ 

Ägaren är en grabb från balkan, som älskar grönt the, nån speciell kvinna, samt att få utlopp för sina känslor i sin blogg. Så har jag förstått saken i alla fall.
Och nej, det är väl inget större fel med det.
Men sedan scrollar jag ner en bit, och stöter på det ena upprörande inlägget efter det andra.
Jag kunde då även konstatera att han gillar att sminka sig i vit-hals-och-orange-ansikte-style.
Samt att han verkar ha steloprererat sitt ansikte i den, enligt honom, perfekta fotografiposen.
Killen ger för övrigt tips efter tips på vilka högklackade skor som är moderna.
Han sysslar även med något som han kallar för "Dagens smaltips".
Ja, det är sant. Tips om hur man kan bli smal. (I dagens ytlighetshetsiga samälle, fyfan.) 
Jag läste ett av dessa tips.
Hans råd var där att motionera mera.

.......
..mhmmm.............
..

Jag visste knappt vad jag skulle tänka.
Fick bara en stark lust att ta en stor, röd oljekrita och skriva HÅLL KÄFTEN FÖR EVIGT på hans datorskärm.

Såg nu även att han är ägare till en guldig dödskallediamantring.

Huuuhä.

Det som skrämmer mig är att han ligger trea på topplistan över mest besökta bloggar på blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag dog inte bara inombords av "hans" blogg. Det roligaste av allt var förutom hans poser, hans kompis. En negerkille i leggings med överplåstrad bröstvårta. Det är fan en halloween-utklädnad som heter duga!

2009-11-01 @ 16:32:18
Postat av: linnea

haha samma här, han ska ändå ha en eloge för att försöka klä ut sig till lady gaga när han har alla förutsättningar emot sig. inte minst hudfärgen......

2009-11-01 @ 16:34:21
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: hello kittys

nu kanske du udrar vem detta kan vara... men du ska inte behova undra sa jatte lange, HP och MW har. pa var dyrbara internettid har nere tar vi oss andock da och da oss tiden att ga in pa din blogg, och vi gillar det vi laser och fragar oss ibland vad i helvete du googlar pa for att fa fram vissa bilder mm...hihi aja hoppas du fatt ditt vykort for jag sjikickar fan inte ett till. posten hade tydligen en del problem att hitta hem till millan(HAHAHAHAHAHAHAHAHA) aja varfor kan man ju fraga sig... om du skulle kunna lamna en komentar pa varan blogg skulle vi kunna tanke ett par minuter pa dig! kisssssskisss

2009-11-03 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0