harrys & potter (heeeh kul)

Kollade på Harry Potter och fången från Azkaban häromdagen, trots att jag lovat mig själv att aldrig mer nedlåta mig till att se dessa värdelösa filmer efter att ha sett den första. Kan väl erkänna att trean inte var fullt så katastrofal, men nu var det inte mina åsikter om filmen jag tänkte dela med mig av, utan av en mindre uppenbarelse.

Under scenen när dementorerna stiger på hogwarstexpressen,
det börjar frosta sig på fönstrena,
kylan sprider sig inombords på passagerarna (och framförallt  på lipsillen Potter såklart),
en känsla av att aldrig mer bli lycklig igen tar plats i deras sinnen;

rent spontant börjar jag associera till hur det känns att gå in på Harrys.

Vet att det är överdrivet, så jävla hemskt är det inte på Harrys, man har fortfarande själen kvar efter ett besök osv m.m. Men det känns som ett tecken på att det är dags för en uteställesrevolution i Värnamo kanske? Eller? Jag vet inte?


Kommentarer
Postat av: din vän .... s... a.ra.

nä men kolla det är ju en dementor! se där!

2009-07-21 @ 02:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0