ekonomiskt dilemma

Tanken var att alla i fotbollslaget skulle sälja minst 12 trisslotter var, observera även att det är nån jädra deluxtrisslott med dubbelskrap och krafs, och som alltså kostar 40 kr st. Visserligen liite dyrare, menvafan, 12 bekanta har man väl som kan ställa upp? Givetviiiiis..

Hur många lyckas jag sälja?
Jag som förhelvete gått marknadsföring och reklamkunskap osv, hur många lyckas jag sälja?

3. Max 4.

Alltså får mitt samvete ett snespel när det är dags att lämna in eventuellt överblivna lotter och pengarna.
Jag lägger ut 120 fördömda spänn på tre lotter.

Nu ligger de där på hyllan och gnager på mitt sinne.
Ska jag skrapa dem själv liksom?
Eller försöka tjäna tillbaka mina 120 spänn?
Har ju aldrig i hela mitt liv vunnit nåt i stort sett?
Men, plötsligt händer det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0