bla bla bla

Medan lukten av bränd kladdkaka sprider sig i huset så funderar jag på om jag verkligen vill skriva ett inlägg.
Det vill jag egentligen inte, men jag känner mig tvingad. Det blir min slutsats.

Har i flera timmar försökt installera min trådlösa router (eftersom jag nu även har fått hem min dator (hurra!)) utan någon som helst framgång. Som jag så många gånger förr konstaterat så vilar det en förbannelse över min relation till allt vad tekniska prylar hete..bla bla bla.

För övrigt så har det ju som alla vet eller inte vet anlänt en ny individ till vårt hushåll. Individen består av en kattunge vid namn Linus Herman, vilket jag anser är bland de sämsta namnen man kan döpa en katt till. 
Har börjat fundera på vad jag ska döpa om den till, och än så länge står Alibaba, Rasputin och Pijotr högst på listan, men jag tar tacksamt emot nya förslag.

Hur som helst, det som är märkligt med katten är att jag inte är säker på om jag gillar den. Ja, jag vet att alla gillar en kattunge, men nä, inte den här. Han är så frusterande irriterande och opersonlig, hans jamningar (mjaowningar?) ligger på samma ljudfrekvens som ett myggsurr och ibland låter han som ett lasersvärd, han är spattig och allmänt dryg verkar det so..blaaablaa bla.



Där har vi det lilla sattyget.

För ytterligare övrigt så har jag skrapat de där förbannade trisslotterna. Vann 40+20 kr, vilket är personligt rekord givetvis. Gick ju bara 60 kr back. Hurra hurra, lycka och välgång.

Nu ger jag upp, ursäkta mig för detta undermåliga inlä..bla bla bla bla bla.

Kommentarer
Postat av: JOHAN

om du vill att den "förbannelsen som vilar över dig och din relation till tekniska prylar" ska avta bör du umgås desto mindre med mig.. har starka teorier om att det smittar av sig!

2009-07-27 @ 16:33:26
Postat av: emmy

linnea! katten har du inte fått av mig eller mitt släkte, så nu behöver du inte beklaga dig över den för mig längre! den kommer nämligen från min granne sandra lundh :D

2009-07-27 @ 22:51:22
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: webmaster

Johan, - jag har länge funderat på att sluta umgås med dig, och nu verkar jag ju då ha en giltig anledning. Sååå..ring inte mig, jag ringer dig.



Emmy, - förlåt mig, jag blev förd bakom ljuset. Hur kunde jag tro att ni skulle avla fram en sån dålig katt?! Ska aldrig mer ta upp ämnet. ;)

2009-07-27 @ 23:56:44
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0