återuppståndelsen

Yes. Det är dags igen. Efter att ha blivit head huntad av lärarkåren på figy och raderat mitt kära blogghelvete så är det dags igen.

Varför ger jag mig in i detta bloggträsk igen då?
Svaret är enkelt; skadligt mycket fritid såklart.

Om ca 60 min ska jag bege mig ut på ännu en golfrunda, vilket egentligen är en dålig idé.
Att döma av statistiken på min senaste 4 (och enda) rundor så borde jag inte syssla med golfing, (haah!)
men eftersom min självdistans för tillfället sträcker sig ca 7-8 cm så skiter jag i statisktiken. Håller istället med
den gamle bocken Strindberg; "det finns lögn, förbannad lögn, och statistik".

Lite osäker på upphovsmannen jaa, men nog var han en bock alltid, den där August.


Nu jädrar..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0