Lektion 1 i : "Hur man utför ett mentalt sexuellt massövergrepp"

"Tag en välkänd, folkär figur och förvandla denne till ett pedofilaktigt sexobjekt.
En fördel är ifall figuren i fråga är en symbol för något som berör många,
och som varit mer eller mindre heligt för de flesta ända sedan barnsben.

Bra exempel på sådana figurer är:

Jultomten (samt Arne Weise)
Astrid Lindgren (samt alla figurer i hennes böcker)
Jesus
Andra offentliga personer som varit med under många decennier."


Grattis RFSU, ni har klarat första prövningen i "Hur man utför ett mentalt sexuellt massövergrepp" med bravur! Jag är övertygad om att jag inte var den enda som kännde mig så smutsig och förtvivlad att jag ville åka raka vägen hem och bränna mina kläder och sätta mig i fosterställningen under duschen (som i Ace Ventura ja), efter att ha stött på den här bilden:







Till er som tänker att "det är ju i alla fall bra marknadsföring kanske", vill jag bara säga knip käft.
Det är inte värt det!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Den är ganska smaklös

2009-12-09 @ 21:15:38
Postat av: mimmi

snuuuuusk!

2009-12-09 @ 23:13:31
Postat av: JOHAN

linnea jag tror detta bara är en täckmantel för egentligen vill du nog klämma lite på tomtefars stooooora paket! ;)

2009-12-10 @ 16:00:58
Postat av: ellen

tomtefars stora bröst om inte annat...

2009-12-10 @ 18:46:34
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: pandan

hela min barndom är typ förstörd nu.....

2009-12-10 @ 19:39:23
URL: http://goingforthegold.blogg.se/
Postat av: josefina

Är det ett par leopard boxers i polyamid jag skymtar..

2009-12-10 @ 21:35:02
URL: http://josefinafeurst.blogspot.com
Postat av: linnea

Johan och ellen, era antydningar säger nog mer om er än om mig.



Min barndom har också fått ett rejält skrubbsår på knät.



Och jag tror också att det är ett par härliga polyamidkalsonger han har fått på sig haha, men jag tyker mer det ser ut som en klassisk speedomodell än ett par boxer..

2009-12-14 @ 16:53:01
Postat av: josefina

Så sant! Vid närmare titt upptäcker även jag de smala sidorna. Kan det röra sig om string?

2009-12-15 @ 23:24:09
URL: http://josefinafeurst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skulle bli väldigt förvånad om det inte rörde sig om ett par polyamidstring!

2009-12-16 @ 01:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0