inga Einsteins direkt

Jag har hört från lite olika håll att Harrysvakterna har misskött sig en del under helgen.
Jag kan eventuellt ha förklaringen till detta:

Alternativ 1.
De har läst följande möjlkpaketstext och därav blivit förbannade, sedan tagit ut sina aggressioner på Harrysgästerna.

Alternativ 2.
De har läst följande mjölkpaketstext och tagit den som någon form av komplimang som de nu vill leva upp till.






Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte på något av dessa alternativ.
Jag tror att dörrvakter helt enkelt är lite lätt dumma i huvudet i allmänhet, och därför har mjölkpaketsförfattarna valt att göra ovanstående jämförelse.

Måste även tillägga att jag älskar och förundras över valet av tema på baksidan av det här mjölkpaketet.
(Gissar spontant på att denne någon som valde temat har varit riktigt förbannad på en dörrvakt nyligen.)
Jag har för mig att de här små skapelserna oftast brukar vara riktade mot barn.
Och vad ska man säga?
Det är väl lika bra att förbereda dem på den tragiska verkligheten i det svenska dörrvaktssystem, så de inte blir besvikna om tio år när de ska in på Harrys med falsk stämpel för första gången.



Kommentarer
Postat av: paddy

död åt dom fanskapen.

2009-12-26 @ 23:53:36
Postat av: JOHAN

inga uppdateringar direkt

2010-01-01 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0