blev lite orolig där ett tag...


I samband med projektarbetet som jag Sara och Moa gjorde i trean, så beställde jag en bunt med visitkort till projektet.
Jag köpte dem för ett mycket förmånligt pris från Vistaprint.se.

Visitkorten fick vi aldrig någon användning för, men Vistaprints erbjudandemejl har förgyllt många stunder i mitt liv sedan dess.

Inte minst idag:







Bara kolla på den.!


Den tanke som slår mig, (förutom vad för slags nyckelring det handlar om när dess värde är otroligt) är vad det är för människa som har knåpat ihop den här annonsen.

Är det en man eller kvinna?
Svensk eller kanske tysk?
Ensamstående?
Gammal eller ung?
Efterbliven eller inte?
Hur fick denne någon jobbet?

För er som blir sugna på att göra ett litet fynd från Vistaprint måste jag tyvärr meddela att det är inte riktigt så billigt som man kanske kan få för sig.
De 250 gratis visitkorten jag beställde en gång i tiden kostade mig till slut ca 90 kr.
Ja, ni läste rätt.
(drar efter andan)
Hela 90 SEK......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0