'ze weeknd

Trodde ju aldrig att jag skulle behöva säga detta igen. Senast jag sa det var i årskurs 8. Men nu säger jag det igen (med en ton av självförakt i rösten):

Jag var på Sigges igår.

Ett ganska spontant beslut efter en hel del dividerande och vägningar av för- och nackdelar.
Kan sammanfatta kvällen med ett "Vi kom. Vi såg. Vi ljög."

Nu när jag tänker tillbaka på händelseförloppet så kan jag konstatera att:

- både Hannah och Amanda har minst en död familjemedlem var.

- jag lyckades övertyga en snubbe om att det är "positivt som fan" att vara lik Hagrid i Harry Potter (han var en identisk kopia, endast hårfärgen var avvikande).

- jag kan omöjligt vara från London, eftersom jag "inte pratar med Londonaccent".

- jag inte behövde lägga några pengar på alkohol tack vare mina goda kunskaper inom vadslagning.

- trots att jag aldrig la några pengar på alkohol så var mina pengar spårlöstförsvunna.

- äldre människor är hänsynslösa på dansgolvet, framförallt när det står en lönnfet man i cowboyhatt och paljettskjorta på scenen verkar det som (damn you, LaZze ZteFaNz).

- jag borde kunna konstatera mycket mer, men ja, vad ska man göra när minnet sviktar?

Kommentarer
Postat av: pandAN

haha åå. vilken kväll. minns det som igår, även om det var i förrgår. glöm inte att gråten i halsen kommer fram när man talar om döda famijemedlemmar...heh.

2009-08-03 @ 08:03:15
Postat av: Anonym

aaah ditt minne är ett fantasktiskt fenomen! :) du jag fick torka tangentbordet med en hårfön efter att jag skrivit detta, helt dränkt i salta bittra tårar....

2009-08-03 @ 09:10:03
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0