PrtSc

När jag ändå är i farten med print screenknappen så tänkte jag servera några av dagens häpnadsväckande nyheter från metro.se. Har valt ut dagens två favoriter, läs och begrunda:

1. Läs andra stycket.


Jättebra jobbat, Pear Analytics! Väldigt värdefull fakta ni har ägnat er åt att skrapa fram, inte alls nåt meningslöst babbel här inte!

Jag vet inte vad allmänheten tycker, men enligt min mening så skulle världen klara sig ganska bra utan även den här undersökningen?...


2. Detta kan vara ett av de mest otippade sätten att dö på.



Jag vet inte om jag skulle valt ordet "spektakulära", snarare "extremt förnedrande" eller till och med "överjävliga"...

Tack Metro för att ni bjuder på små glimtar av humor i min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0