mysterier

För ca 1 vecka sedan bytte jag tandborste.
Jag valde en iögonfallade limegrön sådan, dels för att den va cool, och dels för att den inte skulle kunna förväxlas med någon annans.

Nu har borsten på denna tandborste varit blöt innan jag borstat tänderna under minst fyra tillfällen.
Det betyder att någon jävlas med mig/någon är gravt färgblind (det borde jag veta isf?)/ någon har inbillat sig att de har valt en ny, cool, limegrön tandborste.

Inget av ovanstående alternativ känns speciellt troligt.
Imorgon är det jag som ska lösa ett mysterie.
Jag har redan en huvudmisstänkt,och om mina misstankar besannas så är följande bild en passande beskrivning på vad som kan bli aktuellt:




Ett annat mysterie är varför i helvete jag har en rulle med björntråd i väskan?

Det tredje mysteriet är varför folk (som inte är barn) åker till High Chaparral i nyktert tillstånd?

Det fjärde mysteriet är hur fan www.snyggast.se hamnade på min webbhistorik? (Ja, klart jag vet varför, men jag låtsas som om jag redan har förträngt det..johanmmimmidanielsaramoa?osv)


Kommentarer
Postat av: sara

man ser ju att hannes gillar limegrönt iaf, på tröjan, så jag skulle helt klart misstänka honom.

2009-08-06 @ 14:29:48
Postat av: Anonym

Bra iakttaget Saris. Det var han som var boven kan jag meddela, tydligen så hade han köpt en likadan när de var på campingtur.. "OKEJ"

2009-08-07 @ 00:23:53
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0