min finmotorik

Medan jag satt här framför skärmen och var på god väg att hosta upp både inälvorna och själen, så drog jag mig till minnes att jag någon gång, under någon fylla, lyckades utföra ett särskilt trick.

Tricket är enligt mig att betrakta som ganska avancerat, såvida man inte har det som en medfödd talang, vilket jag är säker på att jag inte hade.

Nu när jag i nyktert tillstånd återigen skulle försöka mig på det lilla tricket, så visade det sig vara svårare än jag hade anat. Men fan ta den som ger sig, som man brukar säga. Eller "den vinner som är trägen", som Lars Winnerbäck brukar säga.

Så här har ni det!
Visst, jag ser lätt efterbliven och halvt våldtagen ut, men I did it.



Nu ska jag gå och leta reda på mina inälvor och min själ.
Därefter ska jag svepa ner dem med ett glas Cocilliana Efityn, eller vad den där satans medicindrycken nu kallar sig för.

Kommentarer
Postat av: sara

återigen fy fan vad äckligt

2009-08-10 @ 17:47:11
Postat av: Anonym

Sara, min lilla vän, om inte jag minns helt fel så är det du som är det "spräckta äcklet"? Tror inte riktigt att du har befogenhet att kalla mig äcklig då;)

2009-08-10 @ 18:10:38
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: sara

haha que? vad kommer det där ifrån? donde? allí? fattar faktiskt inte. ursäkta..

2009-08-10 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0