kebabdjuret?

Efter lördagens äventyr i Växjö så intogs givetvis en pizzamåltid dagen efter.
Följande konversation infann sig:

Mimmi (tittar med nöjd blick ner på sin kebabpzza): -Alltså vad är det här för kött nu igen?
Jag: - Kebab.

En kort tystnad infinner sig innan vi tittar upp från våra tallrikar, garvar lite, för att sedan spinna vidare på ämnet.

Det skulle ju eventuellt kunna finnas ett kebabdjur. En så kallad "kebab".
Fick i uppgift att konstruera en sådan skapelse, och här har ni resultatet:




Inte helt orimligt skulle jag vilja säga.

För övrigt, återigen med koppling till lördagens bravader, så kommer här en förklaring till dig Jennie:
Detta är anledningen till att det kallas "harmynt":



Resten får du lista ut själv.
Ursäkta om jag är ofinkänslig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha för de första så skulle kebebdjuret vara FUL men näää du gör den söt!

för de andra så förstår jag faktiskt nu varför en sån människa kallas harmynt. Då behöver jag inte grubbla på de mer. Usch stackars hare eller stackars människa? haha..

2009-08-17 @ 17:46:04
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: mimmi

HAHAHAHAHAHA!!! jag skrattar ihjäl mig! det var nog det fulaste jag sett!!!

2009-08-17 @ 18:49:26
Postat av: Anonym

Jennie, det där djuret är inte sött nånstans, bara i din lilla värld isf;) Ordet harmynt = hare+mun ungefär, alltså det ser ut som en hares mun. Are we clear?;)

2009-08-18 @ 01:06:39
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0