ingen vacker vy..

Medan de flesta värnamoinvånarna äntligen börja se gryningen närma sig på den evigt nattsvarta alkoholhimlen, Värnamodagarna alltså, så tittar även jag upp på denna rosa strimma i öster.

Men på min himmel finns ett grovt åskväder inkluderat:

- jag ska vara "vakt" mellan 22.30-04.00 på fredagen. -.-

Vet att även Linas himmel innefattar detta åskmoln, låt oss stötta varandra i stormen säger jag bara.
Vad ska vi hjälplösa kvinnor göra som vakter egentligen? Vet inte om min försäkring täcker detta..


När jag ändå är inne på ämnet alkohol och fylla med mera, så har jag kommit på en sak.
Jag tycker personligen att det är ganska finurligt, men ja, döm själva:

Ni vet när man inte kan prata rent på fyllan, när man sluddrar?
Det gör man för att ens vokabulär har ersatts av ett vodkabulär.

Å fyfan va tråkigt det lät nu när jag läste det.
Utdelar en käftsmäll till mig själv nu som straff. Både en mental och en fysisk.
Well, skitsamma.
Ni vet vart ni hörde det först i alla fall.

Usch..

Kommentarer
Postat av: JOHAN

mmmm ajoo mjoo det var kul och så....

2009-08-13 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0