förlåt i förskott

Vill redan nu informera om att jag, i egenskap av entrévakt på fredag, inte kommer att göra några undantag för någon. Min uppgift är att kolla leg och se till så att alkohol inte transporteras in eller ut från området.

Vill be om ursäkt i förskott till alla er som jag så gärna hade släppt in, vare sig ni hade varsin öltunna på ryggen eller var födda -97....

Har du inte leg så kommer du inte in.
Har du alkohol i innerfickan så kommer du inte in.
That's it.
Jag har ett ansvar, ett uppdrag att utföra.
Kommer eventuellt bära kniv eller svärd, så försök inte med några dumheter.

Dagens högaffel i rektum går till alla er som tvingar mig att se hur den ena "farmville"-ikonen efter den andra dyker upp på facebook.
VAD FAN ÄR FARMEVILLE OCH VEM JOBBAR DET FÖR?!
Har inte forskat närmare i vad detta bondespel handlar om, men gissar att det är nån form av The Sims goes bönder?
Min fråga är ju vad som får folk att lockas till att spela den här skiten?
Är det ens ett spel förresten?

Dagens brännbollsträ i pannloben går till jädra Amy McDonald som härjar på spotifyreklamen med sin vidirga skottska (?) brytning, och dessutom verkar kvinnotyget ha en fet snorloska i halsen, för så kan ingen människa prata.
Varje gång hennes röst färdas genom etern och in i mina hörlurar så får jag rysningar och kastar iväg lurarna, kryper ihop i fosterställning med armarna runt benen och gungar fram och tillbaka i ett slags transtillstånd.

Nä det gör jag inte. Men jag hatar hennes röst. Hatar den ända ifrån min innersta benmärg ut till spetsen på mina kluvna hårtoppar.


Kommentarer
Postat av: sara

du gör väl alkohol undantag för kompisaj?

2009-08-18 @ 19:47:57
Postat av: paddy

skaffa premium din snålröv!

2009-08-22 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0