fail

Efter en lång tid av psykisk terror från mina föräldrar så gav jag upp kampen. Jag städade mitt rum. Ordentligt.

Har fått höra bland annat att:
- Du skulle behöva en förmyndare Linnea, du verkar inte kunna ta hand om dig själv så som det ser ut här.
- Óm det fortsätter så här så kommer du bli ett fall för "Rent hus"-programmet förr eller senare. Om de som är med i programmet ligger på en tia i stökighetstabellen så är du en fyra, på god väg uppåt.
- Linnea, detta är ohållbart. Vet du ens hur många kaffekoppar du har på rummet nu?

Så jag dammsög.

Från golvlisterna upp till brandvarnaren. Varenda millimeter. Nästan.

Och så här slutade det:




Det hela slutar med att jag tvingas klippa upp dammsugarpåsen och rota runt bland kilovis med ren jävla skit. Har fortfarande inte hittat knappen, vilket är något av ett mysterium, men har däremot hittat många andra saker:
- pengar
- många av brorsans viktiga legobitar
- jordnötter
- en flintasten
- hårspännen
- lapp med lösenord (?)
- med mera

Här är det alltså no mercy när det dammsugs, det som ligger på golvet ryker med.
Men vart fan tog min knapp/tangent vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0