en stund av eskapism

Sket i att leva i nuet och ta vara på dagen och liknande floskeltjafs, kollade istället igenom alla ajja nappabilder ännu en gång.

Jag vet att alla är rörande överrens om att den veckan var "livin the dreeeeam" x 37 så 'nuff said about that. Tänkte bara konstatera att det här är min absoluta favoritbild, det är något med den som gör att jag känner mig näst intill onykter och odräglig när jag ser på den;



Jag är alltså tjejen bakom min hand med krysset på.
Vad gör jag? Hjälper jag Sara? Med vad isf? Vrida nacken av mig själv?

Saken är den att jag har en speciell "grej" som jag tar till när jag anser att någon bör ta en time out, eller om jag bara är på rent jävelskapshumör.
Grejen går ut på att jag grabbar tag i ansiktet på personen i fråga och knycklar ihop det (ursprungngligen kommer idén från när Mattis och Borka slåss om hövdingatiteln i Ronja Rövardotter: spola fram till 5.47 --> http://www.youtube.com/watch?v=RDxKiJmlYeA ).
Än så länge är det förvisso bara lillebrorsan och Alvarssongossen som råkat ut för detta.
Men denna bild antyder att jag möjligtvis ger mig själv den här behandlingen.
Var jag verkligen så odräglig?

För övrigt så är den person som jag helst skulle knyckla ihop ansiktet på i det här universumet ungen i Sodastream-reklamen.


Kommentarer
Postat av: elz0r

frågan är HUR man kan heta Borka?!

2009-08-27 @ 17:50:42
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/
Postat av: markus anderstorpsson

Då vi delar tycke om ungjäveln i sodastream-reklamen med den snygga morsan så har jag glädjande nyheter. Jag mailade folket som låg bakom reklamen och klagade ett x antal gånger eftersom ungen FÖRR sa "å jaa, ja få vällja minn favvoriitsmaaaak". trofan ungjäveln får det? vilken sadist till moder ger sin unge den smaken han gillar allra minst och får kväljningar av? Lyckligtvis gick nog mitt klagomål igenom, ty dom har ändrat reklamen HEHEHE

Markus - Världen 7-0

2009-09-21 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0