en stund av ytlighet

Ikväll skippade jag gästis, istället stannade jag hemma och slingade håret.
Detta är ett beslut som jag börjar ångra ganska bittert.

Faktum är att jag numera skulle kunna infiltrera mig i ett grävlingsgryt relativt enkelt.

Ja, jag överdriver såklart, som vanligt. Har inte direkt gjort svarta slingor om det var det ni trodde. Men jag har två rejäla blonda tesar i luggen, vilket jag känner en växande ångest angående.

Nog om mitt hår, lämnar istället över till mina armar. Mina underarmar närmare bestämt:



Denna bild är det mest påtagliga resultatet av min och Saras praktik på Boggi (säger det mest om bilden eller praktiken, jag vet inte?).
Anyway, sedan denna skapelse tog form så har jag inte riktigt kunna släppa tanken av att mina underarmar är lite för korta.

De påminner lite om en dinosauries/drakes/valfri ödlas armar.
Titta här till exempel:



Någonting står inte helt rätt till.
Kolla på reptilarmen! Bara ett par klor som fattas.

Det där "gyllene snittet" verkar inte stämma på oss alla (fu dan brown/da vinci).



Kommentarer
Postat av: sara

fyfan vad äckligt..

2009-08-07 @ 17:19:16
Postat av: pandan

haha mmm asså du. inte frisk? men du gör min kväll.

2009-08-08 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0